Pages

donderdag 22 augustus 2013

# Film: The Lone Ranger

Gisteren ben ik (voor de tweede keer deze week) naar de film geweest met m'n vriendje en een vriend van hem.
We hebben 'The Lone Ranger' gekeken.
Toen ik de trailer zag twijfelde ik of deze film wel iets voor mij was, maar ik vond hem uiteindelijk zelfs VEEL beter als 'Percy Jackson: Sea of monsters'.


Wat ik zo leuk vond aan de film:
- er komt veel actie in de film voor
- er zijn veel grappige gedeeltes (we hebben de helft van de tijd gelachen)
- in sommige gedeeltes hebben ze (goed bijhorende) muziek verwerkt
- het verhaal zelf is ook heel mooi
- (bijna) geen anachronismen op vlak van kledij en attributen
- ...

Na de film zijn hebben we ook nog een potje air hockey en toppenbiljart (wat best moeilijk was) gespeeld.
Het was een heel leuke dag en ik heb er enorm veel van genoten!

De film krijgt van mij een 9,5 op 10.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten