Pages

zaterdag 13 juli 2013

# Familiebezoek in Frankrijk

Van maandag tot donderdag ging ik mijn familie in Frankrijk bezoeken.
Het waren een paar vol geplande, maar geweldige dagen.

Ik ben naar de kapper geweest. 
De vriendin van mijn oudste neef heeft een kapsalon en zij heeft dus mijn haar geknipt.

We zijn bij de chinees gaan eten. 
Het interieur daar was echt prachtig gedecoreerd en je kon uit boordevol dingen kiezen.

We zijn koopjes gaan doen.
Met als resultaat 2 topjes, 1 kleedje, 1 pet (voor de volgende dag in het pretpark) ...

We zijn naar 'Parc Astérix' gegaan, waar we 12 minuten hebben vast gezeten in deze attractie.
Maar we hebben ons super geamuseerd.
Enkele attracties die we hebben gedaan:

Goudurix

L'Oxygénarium

OzIris

Menhir Express 

Dit pretpark is een echte aanrader.

Voor wie nog gaat reizen: goede reis en veel plezier!
xx Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten